2011. február 1., kedd

Nem ússzuk meg?

Reménykedtem benne, hogy legalább az influenza (vagy ki tudja milyen lázas nyavalya) elkerül minket idén, hiszen különösen ügyelünk most a rendszeres C és egyéb vitamin bevitelre, vitamintablettákkal is meg egy raklap gyümölccsel, zöldséggel...
Ennek ellenére Keve ma reggel lázasan ébredt. Még nem vészes 38,0°c így nem adok neki még lázcsillapítót, had dolgozzon a szervezete.
Mivel anyós bemondta az unalmast ezért a Nimród eleve itthon van velem (nincs aki vigye bölcsibe) Hármasban vagyunk itthon. Elég macera a dolog, egész nap rumliznak, kergetőznek, néha ölik egymást, üvöltöznek (nekem meg fáj a fejem és hisztis vagyok)pakolni se tudok utánuk normálisan így fél lábbal és ami a legrosszabb, így hogy buli van -szerintük- Keve nem fekszik rendesen, hiába magyarázom, hogy így nem fog meggyógyulni a pénteki edzésig. Pedig nagy nap lesz, mert Attila ki fogja próbálni a gyerek által áhított poszton, ami a kapus, mert bár még nincs április, szerintem már erősen agyal Attila a 2005-ös csapat összepakolásán, de erről majd a következő posztban...
Szóval tartok tőle, hogy ez a betegség végig fog gyalogolni az egész családon.
Ami nekem (lassan már gyakorló) hipochondernek kész para lesz, lévén így is félek mi van a 2 sebemmel a gipsz alatt így majd ha belázasodok mocoroghat a kisördög, hogy most csak influenza, vagy elfertőződött a sebem? Ami amúgy is mostanában sokat fáj, ég, viszket...
Valamint így a Páromnak extra feladatai is lesznek, dokihoz hordani a gyerekeket, amíg én nem tudom. Szegény amúgy is utálja az ilyen helyeket és a várakozást. Tegnap Kittit vitte az ügyeletes balesetibe, mert még csütörtökön elesett a suliban és megütötte a bal csuklóját, amit borogattam, kentük flectorral és fásliztam, nem színeződött el neki, különösen fel sem dagadt, csak fájlalta. Innen csókoltatom a kedves osztályfőnökét, aki ennek ellenére még 4ütemű fekvőtámaszoztatta, hiába mondta, h fáj a keze... csak tudjak járni, elkapom.... Szóval nem igazán javult a dolog ezért kicsit aggódtam, elmentek tegnap a Bethesdába, volt röntgen meg minden. Szerencsére csak zúzódás ugyan az a terápia ami eddig. Relatíve "feleslegesen" mentek, de legalább megnyugodtam. Szerencsére volt wlan a kórházban így apa sem unatkozott annyira, a telefonján néztek youtube-ot, szomszédokat meg ilyesmit :-D

3 megjegyzés:

  1. Timi..én extrán szorítok, hogy csak valami nagyon enyhe felsőlégúti szarság legyen..és ne vándoroljon!!

    VálaszTörlés
  2. Köszi!
    Ti hogy vagytok? Javul a család végre?

    VálaszTörlés
  3. Köszi, Marcinak a 7. napon csak hőemelkedése volt, mára már az sem...taknyolnak, köhögnek még

    VálaszTörlés