2011. február 19., szombat

Alakul...

...nak a dolgok

Kezdem a Kevével. Tegnap megvolt a nagy beszélgetés az edzővel. Mint kiderült rajtunk múlik a dolog, tehát ha mi bevállaljuk ugye, akkor várja a gyereket. Mert benne van amit keres valószínűleg (szerintem az x faktor is benne van, mert néha még úgy tartja a lábát :-D )
Sőt! Ha a gyerek valóban a kapus poszt mellett dönt, akkor jövőhéttől örülne, ha a nagyok edzésére is mennénk, hogy lássa a nagyokat, tanuljon tőlük, ismerkedjenek.
Szóval este leültünk a gyerekkel át beszéltük pro és kontra. Kapus akar lenni.
Szóval ha minden oké lesz, akkor csütörtökön már megyünk a nagyobbakhoz (7-8 évesek) Azért csak csütörtökön, mert hétfőn bemutató edzés lesz a koris farsangon. De ha menni fog a dolog (meg én, mert ugye nem taxizunk annyit....) akkor ezentúl hétfőn, csütörtökön és pénteken edzés 5-től, és pénteken ugye 5-től a kicsikkel, 6-tól a nagyokkal.
Május utolsó hetében, a gyereknapi hokis cucc előtt 4 napos "edzőtábor" lesz (18000), az első meccsek előtt, mert ugye a gyereknapi mókán lesz az első meccsük más csapatokkal.
Valamint ha sikerül leegyeztetni a dolgot akkor kapustábor (ha jól értettem a szövetség más feladatot szánna az edzőnknek pont arra a hétre) szóval ha összejön egy hét kapus tábor (25000)
Viszont ami pozitív: nem kell komplett cumót venni (egyenlőre) csak egy nyakvédőt, egy szuszpenzort és egy gurulós sporttáskát, mert minden mást Attila ad. Azért gurulós tatyi, mert ugye a hoki móka az én feladatom, én viszem majd a gyereket mindenhova és veszett nehéz, főleg a kapus felszerelés.

Niminek pénteken volt a farsang, de még nem tudok képeket mutatni, mert egyrészt még nem is én viszem, hanem anyósom, másrészt nem azonnal vette fel a jelmezét, hanem később beszélte rá a gondozónéni, állítólag mind a 2 jelmezt felvette amit vitt (tigris ruci, meg elefánt jelmez). Készültek képek amiket majd év végén a többivel (pl mikulás, karácsony stb.) együtt kiírnak CDre és úgy kapjuk meg. A többieknek jövőhét végén lesz, Kevének pénteken (szülők is csak jelmezben mehetnek) a csajoknak szombaton lesz. Ma megyünk a barátnőmhöz aki jelmezeket varr.

Én és a bokám (vagy legalábbis az a boka, ami azt állítja, hogy az enyém):
Ha rendesen bemelegszik akkor már egy bő fél centivel tovább mozdul. Főleg ha cipőben vagyok, mezítláb annyira nem. Lassan de tudok haladni, így pénteken már BKV-val mentem suliba. Igaz oda-vissza meg kellett szólítanom az első ülésen ülőt, hogy bocsi, de add már át a helyed, mert valami tök érdekeset látott kint, annyira bámulta az ablakot, hogy nem vette észre a 2 mankót (ha értitek ;-) ) viszont pl odafelé tök aranyos volt a buszsofőr, még jó 10 méterre voltam a busztól, de megvárt, amit természetesen meg is köszöntem. Viszont érdemes volt bemennem, hiába csak egy előadás volt, mert segítő kapcsolatok pszichológiája volt és a stresszről volt szó. Alapból érdekes a tárgy.
Viszont van egy tárgy ami eléggé elrettentő példa jelenleg. Úgy értem a jelenleget, hogy akik még csak nem is csúsztak, azoknak is korai a dolog. Ez a tárgy a szakdolgozati módszertan. A feladat erre a félévre találni egy lehetőleg szakmai témát, amihez kutatási tervet meg ilyesmit kell csinálni. Lehetőleg legyen egyedibb érdekes, tudj valami "újat" mondani meg ilyesmi. Na már most azok akik nem csúsztak most kezdték a szakmai tárgyakat és még csak az elején járnak, igazi szülést elvben csak videón láttak és egy műanyag bábun tapogattam méhszájat, babafekvést...
Szóval így azért nehéz belőni egy témát, márpedig többen gondoljuk azt, hogy ez alatt a 3 féléves tárgy alatt olyan témát akarunk alapozni, amin a végén pofozunk egy ici-picit még és már be is adhatjuk.
Az én témám kb megvan, de macera megfogalmazni a hipotéziseket a kutatási tervhez.
Én az apa szerepét/jelentőségét szeretném vizsgálni a várandós gondozás kezdetétől a gyermekágyi szak végéig, mint pl bement-e már az UH-kra, be mehetett-e egyeltalán, bent volt-e a szülésen, milyen volt a kórház rooming-inje, meg ilyesmi, valamint az első időkben mennyire "félt" vagy nem félt megfogni a picit, pl pelenkázni, fürdetni. Meg az anya miként élte meg azt, hogy az apa ott volt-e vagy sem meg ilyesmi. de nem lesz egyszerű, nem tudok, nem szeretek fogalmazni, nehezen tudom alkalmazni a stílusjegyeket szóval macera az egész...
Ja és számítsatok rá, hogy a kérdőívemmel Benneteket is megkereslek majd :-P meg esetleg interjút is szeretnék...
Viszont végre van a kedvenc tárgyam és a kedvenc tanárom tartja. Egyszerűen hatalmas a pasas. Addiktológia a téma. Nem szárazon adja le a dolgot, hanem viccesen és/vagy példákkal (ő maga is addiktológus pszichiáter, nap mint nap foglalkozik velük) mindig tropára röhögöm magam, viszont emlékszem az anyagra tanulás nélkül is valamint nagyon jó dolgokat mond a személyiségről és mindenről. Hétfőn kórház látogatás a Nyírőben, megnézzük az addiktológiát, a detoxikálót meg mindent. (tavaly is voltunk páran a tanár egy másik tárgyából kifolyólag, hát érdekes volt...)

3 megjegyzés:

  1. Nekem bármikor dobhatsz kérdőívet és interjút is szívesen adok, mert nagyon tetszik a téma és szeretem is! :) Sok sikert hozzá!

    VálaszTörlés
  2. tecc az uj blogkulso :)

    jo olvasni, hogy minden szuper! hajra Kevin! hajra kutatas, engem is zaklathatsz :)
    mondjuk gondolom az addiktologia nem abban az epuletben van, de a nyiroben szultem :)

    VálaszTörlés
  3. Az addiktológia az a lepukkant épület pont a szülészet mögött. Elég éles kontraszt-szerintem...
    Amúgy tudom, hogy ott született Lilu :-) gondoltam is rátok, amikor legutóbb ott voltam

    VálaszTörlés