2011. február 11., péntek

ma...

...sem javult a helyzet, a bokám hajthatatlan. -Szó szerint.
De ez van így bírtam járni. Vagyis így nem bírok, de mindegy.

Mivel ma csak egy előadásom lenne most sem mentem be. A bkv még nem működik, messze vannak a megállók és túlságosan félek a zebrától az urániánál, mert még normál lábbal is úgy érek át a zöldön, hogy ha zöldre vált azonnal lelépek és szedem a lábamat...
Szóval ma kihagytam a sulit és spóroltam 4ezret a taxin.
Este pedig most már remélem eljutunk végre edzésre, szerencsére Keve jól van, most éppen oviban. Nimit fogtam ma itthon, ha már úgyis én is itthon vagyok, részben mert picit taknyos, részben meg mert bírjuk az ilyen napokat amikor kettesben vagyunk :-)
Néha ugyan kicsit hisztis, de amúgy meg zabálni való. Egyre többet beszél, egyre viccesebb sokat mókázunk és végre érthetően kifejezi magát mindenben. Mondjuk azért olyankor jókat nevetek, mikor például azt mondja, hogy "manókok" meg ilyesmi :-D
De ez a legjobb kor szerintem.
Persze a többit is imádom, de ők már néha nagyon erős egyéniségek... nem könnyű őket meggyőzni, ha valamiről mást gondolok pl.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése