2011. február 15., kedd

Műtét, vagy mi...

Na elcsentem a saját hozzászólásomat egy fórumról Így nem kell még egyszer írogatnom...
Túléltem a dolgot. Bár a várakozás cseppet felőrölt. Háromnegyed 7re ott voltam (7re kell odaérni ugye) fél8 után bevették a papírokat és 3/4 10 volt mire bejutottam a betegfelvételre, ahol azon kívül, hogy aláírattak velem pár papírt, kaptam egy karszalagot és egy nyilat rajzoltak arra a lábamra amit műteni kellett SEMMI nem történt. Aztán felküldtek osztályra ahol nem ágyat, hanem kerekesszéket kaptam (nem volt ágy az osztályon és ugye én ambuláns voltam), amiben bő fél2ig kellett üldögélni, kaptam cuki kis egyszer használatos hálóinget (mint a muszáj-kabát...) , majd legurítottak a műtőbe, először az előtérbe. A műtőbe konkrétan 13:50 kor toltak be, még dumáltam a dokimmal, előre elnézést kértem az esetleges hisztériás pánikrohamomért, bemosakodott mindenki, meg beöltözött, jól lefertőtlenítették a lábamat, körbe tapogatta a bokámat (kereste a csavar pontos helyét) kaptam lidokain szurit (ez kicsit kellemetlen volt) vágott és csavarozott, konkrétan nem fájt, de éreztem ahogy a csavar forog ki a csontomból, meg azt a "taszigálást" és kaptam egy darab öltést. Nem volt hisztériás rohamom, fegyelmezetten tartottam a lábamat és néha pöckölgettem az ujjammal a mellettem álló infúziós állványt (szerencsére csak az asztal tartozéka én nem kaptam semmi ilyet) 14:05 kor már kifelé toltak a műtőből elköszöntem a dokitól, újabb randit beszéltünk meg jövőhét szerdára varratszedés miatt, valamint akkor beszéljük meg a gyógytornát. A beteghordó még gyorsan eltolt a röntgenbe (lassan már világítok annyit fotóznak..) és fel az osztályra, ahol felöltöztem és hazajöttünk.
Csak azt nem értem, hogy miért nem lehetett úgy, hogy egyre szépen odamegyek, beköszönök, felveszem a hálórucit, megműt, hazajövök? miért kellett ezt ezzel a sok várakozással megspékelni?

Most pedig megy ki az érzéstelenítő és csíp a varratnál...

2 megjegyzés:

  1. Te HŐS!!!:-) Túl vagy rajta!

    VálaszTörlés
  2. Köszi!
    Igyekeztem, koncentráltam :-)
    Nem tudom megmondani hányszor mondtam magamba, hogy ki kell bírnom, muszáj, nem csinálhatok cirkuszt mégis csak felnőtt ember vagyok

    VálaszTörlés