2011. január 29., szombat

Földrengés!!!

Mint azt a fészen már olvashattátok alattam is megremegett a föld, ahogy Orsiéknál is.
Hihetetlenül furcsa érzés volt, enyhén azért bepánikoltam.
Úgy kezdődött, hogy ültem itt a gép előtt és hátulról egy rántást éreztem, majd folyamatosan oda vissza kisebb taszigálásokat, mint mikor pl Nimród szeretné kivívni a figyelmemet és cibálja a székemet hátulról, már majdnem rá is szóltam, mikor leesett, hogy mind a 4 porontyom kint eszik, a pasim meg mosogat a konyhában. Ekkor oldalra néztem és láttam, hogy leng a fenyőfa, az akváriumban meg mozgott a víz, nem sokáig tartott az egész, talán pár másodperc elkiáltottam magam, hogy apa gyereeee de mire beért csak azt látta, hogy a fenyődíszek hintáznak még kicsit. Ő nem érezte, ahogy a kölykök sem. Ezért tök hülyének éreztem magamat, már arra is gondoltam, hogy megkattantam. Még tartott a híradó, de percekkel később sem volt egy fél mondat sem róla, így egyre inkább azt hittem csak képzelődtem. Majd a rádióban a 7órás hírekben elmondták, hogy 4,8as földrengés volt ma Magyarországon, az epicentruma Oroszlánynál volt, de nagy kiterjedésben érezték (ugye én Bp. 15ben lakom, Orsiék Fehérváron, mégis éreztük ahogy a Felvidéken is, Győrben is, Pécsett is...)
Remélem senkinek nem esett baja és nem lettek káraik.
Én minden esetre meglepődtem magamon, mert bepánikoltam, percekig remegtem. Az futott át az agyamon az alatt a pár másodperc alatt, hogy Istenem, ha ez eldurvul hogyan mentem a gyerekeimet így törött lábbal a gyerekeimet?
Remélem ennél nagyobb vészhelyzet soha sem lesz és nem kell élesben kipróbálni, hogy miként reagálom le az ilyesmit. Mert azt hittem magamról, hogy "keményebb" vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése