2011. február 6., vasárnap

Ez is, az is...

Keve nem ment mégsem edzésre, mert aznap délután hőemelkedése volt. Nem kockáztattam a dolgot. Felhívtam Attilát és megbeszéltük, hogy jövőhéten nézzük meg milyen is a kapuban. Azóta is néha fel szökik a hője, nem vészesen, de remélem hétfőre már helyre jön.
Ahogy azt is remélem, hogy senki nem fogja elkapni a dolgot, hiszen jövőhéten kezdődik a suli nekem is. Hétfőn még nem megyek be, mert egy előadás miatt nem akarok 4ezer forintot taxira kiadni. Kedden már muszáj bemennem, mert csupa gyak. jellegű óra lesz, amiről kedvezményes tanrenddel sem lehet hiányozni.
Mókás egy félévem lesz. Az évfolyam azon része akik mehetnek gyakorlatra (max. 30an, holott 80 felett volt az évfolyam az első nap mikor kezdtünk), szóval ők 6 hetet lesznek csak az egyetemen, így azokat a tárgyakat, amiket én is feltudtam venni 6 hét alatt ledaráljuk (alkalmazott pszichológia, segítő kapcsolatok pszichológiája, addiktológia, szakdolgozati módszertan) ezután már csak a választható tárgyakra kell bejárnom, valamint latinra, amit tavaly elsumákoltam és klinikai szimulációra, amit most is indítottak és ősszel azért nem tudtam felvenni, mert nem volt még meg az élettan1-em.
Az órarendem ezek fejében eléggé szellős, hétfőn és pénteken pl van az első 6 hétben reggel 8-tól lesz 1-1 előadás és kész, és a 8.héttől sem hátfőn sem pénteken sőt még páratlan csütörtökön sem kell bemennem majd.
A jövőhét még tuti macera lesz, hisz csak szerdán szabadulok meg a gipszemtől és még nem tudom azt sem, hogy hogyan fogok majd tudni járni.
Annak nagyon örülök, hogy végre kisüt a nap. Olvad fel a jég így már nem kell majd rettegve indulni reggelenként, hogy elesek a jégen. Valamint így volt végre értelme elhúznom a sötétítőt az erkélynél. Így derült ki, hogy itt is okozott kis kárt a földrengés, megrepedtek az erkélyen az üvegek. Szerencsére ilyen dróthálós üveg, így nem veszélyes, nem is fog kitörni, csak nem szép...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése