2011. február 14., hétfő

be vagyok tojva kicsit

holnap kiszedik azt a bizonyos csavart. Nagyon félek, hogy eluralkodik rajtam a hisztis énem, ami ciki és égő lenne, de a pakliban benne van....
Azt sem tudom hol van, miképpen szedik ki és "csak" helyi érzéstelenítéssel teljesen ép tudattal.
Reggel 7ig kell becsekkolnom, majd kapok egy ágyat és várunk szabad műtőre (szerintem jó későn mert én ugye ehetek-ihatok...)
Aztán pikk-pakk (he-he-persze) kikapja a csavart és mehetek Isten hírével.
(ha nem jelentkezem este akkor...)
Gondoljatok rám, szorítsatok nekem!

1 megjegyzés:

  1. Hú, szorítok! Sztem nem ciki ebben a helyzetben egy kis gyengeség. :) Én már a fogorvosnál egy sima tömésnél hisztizek, el sem tudom képzelni, hogy ilyen helyzetben hogy tudnék úrrá lenni magamon.
    Ahogy írtad pikk-pakk kikapja azt a csavart! ;)

    VálaszTörlés