2011. február 26., szombat

Ovis farsang és egyebek

Tegnap volt a farsang az oviban.
Nálunk az a szokás, hogy a szülők csak akkor vehetnek részt a mókában, ami egyébként délelőtt van, ha jelmezt vesznek. Természetesen a fényképezőgép nem jelmez. Idén volt két szülő, aki nem vett fel semmit, még csak jelképesen sem, ami engem nem annyira zavart, csak kicsit igazságtalan szerintem egy tavalyi nagymamával szemben, akit csúnyán elküldtek, még öt percre sem engedték be fotózni.
Én krokodil voltam :-D, de rólam nincs kép az albumban (magamat nehéz fotózni)
Keve kék skorpió volt.
Nagyon jól szervezett buli volt. Volt eszem iszom (ugye mindenki vitt ezt-azt) és voltak játékok. Volt ami a gyerekeknek, volt ami a szülőknek és volt ami közös. Én csak a célba dobást, kukorica öntést, "seprű táncot" (körbejár a seprő és ha megáll a zene az esik ki, akinél éppen van) vállaltam, a többi feladat mint pl székfoglaló, kötélhúzás, tánc stb nem az én bokámnak találták ki (még)
Egy dolog volt ami nem igazán tetszett, az a zene, amolyan mulatós (pl Teknő), meg mindenféle pár éves dizsi-zene holott egyik anyuka hozott Alma CDt is, amiről a legvégén betettek egy darab számot...
Keve szerintem idén érezte magát a legjobban, legfelszabadultabban, játszott, táncolt. Sőt! Lányokkal is táncolt :-D

(ezért a videóért egyszer nagyon "kikapok" :-) )
Zárásképpen jött egy pasas, aki a tornateremben tartott bulit, 3 csoport volt jelen egyszerre. Gitározott, énekelt, a közönség meg táncolt...
képek:


Délben együtt jöttünk haza, aludtunk egyet, majd mentünk a hokira. Odafelé már buszoztunk, csak visszafelé taxiztunk, mert ebbe az irányba messze van a megálló. A lábam a nap végére így is K.O. lett éjjel alig aludtam annyira fájt.
Az edzésen 5től a kicsikkel (hokisuli) edzett, 6tól meg a nagyokkal
Először csütörtökön vett részt a nagyok edzésén. Attila nagyon kedvesen "bemutatta" a többieknek és ami nagyon szimpatikus volt, mondta nekik, hogy új és kicsi de ők is így kezdtek és fogadják normálisan. Akkor csak a 2004-es kapus volt edzésen (Áron aki 2003as csütörtökön már a Millenárisra jár kapusedzésre) Levi, aki éppen jelen volt örömmel fogadta, hogy van "Kiskapus" eddig ugye ő volt az (fél évvel idősebb csak a Kevénél) és egyből a szárnyai alá vette, tüneményesen segített, tanácsokat adott neki és olyan aranyosan vezérelte, a Keve meg igyekezett utánozni, hol több, hol kevesebb sikerrel. Az edzés második felében "meccs" volt, volt aki megértette, hogy először van a kapuban, volt 1-2 gyerek aki viszont örült, hogy gólt ütött... Pár srácon azt láttam, hogy nem is a kapura céloztak, hanem a gyerek botjára :-)
Tegnap már mind a 2 nagy kapus jelen volt, így "forogtak" hol az egyik csapat kapujában álltak, hol a másikban (így igazságosabb volt szerintem)
Van a kicsik közt egy két gyerek aki viszont féltékeny vagy nem is tudom. De nem csak a Kevére, hanem egymást is "oltják". Ez nem tetszik, bevallom. Mert szerintem egy csapatnak össze kell dolgozni és nem egymást csesztetni, hogy én vagyok a jobb te szar vagy (de a szülők kb ilyenek ezeknek a kölyköknek, így mit várunk...)
A legtöbb szülő viszont tök normális, egyik másik apuka tök vicces ahogy a gyerekét irányítja, be-be kiabál :-D még szerencse, hogy én nem értek a hokihoz.

A bölcsis farsangról még: Nimi végül is tigris volt, az elefántot pedig kölcsön adta Máténak, az albumban nem szemezgettem, mindent feltöltöttem, amit kaptunk így ez több mint 200kép:



Nekem szerdán kiszedték azt az egy öltést és megbeszéltük a gyógytornát. Hétfő-szerda-péntek 1 óra hetekig, akár hónapokig. Kemény lesz. A dokimhoz 4 hét múlva kell mennem.
Persze anyós valamiért pont szerdán hajnalban döntött pont úgy, hogy nem tud jönni, amikor is muszáj volt vinni a gyereket bölcsibe, hisz ha a sulit ki is hagyom reggel, délelőtt a varratszedés miatt menni kell és csak nem viszek egy tomboló 2,5évest egy ilyen helyre. Így muszáj volt, hogy magam vigyem. A Kitti fogta a kezét én meg a mankóval, busz 2 megálló majd séta... azóta mi hordjuk a gyerkőcöt. Érzem is a lábamon...
akkor láttam, hogy újítás van a bölcsiben, a hátsó aulában egy tornázós dühöngő van, ahova kijárnak foglalkozásokat tartani. Tök jó, van sószoba, dühöngő. Szeretjük a bölcsit :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése