2009. március 9., hétfő

Pár sor az előbbi képekhez, meg erről arról...

Az elmúlt pár napban megint nem írtam, de bevallom, mások oldalait sem nézegettem nagyon. Pedig szeretek róluk/rólatok olvasgatni.
Ám valahogy nincs annyi energiám.
Ha sokat alszok az a baj, ha meg keveset akkor az...
Azt gyanítom kimerültek a tartalékaim, nemártana feltölteni őket, például egy kis tavaszi napfénnyel. Szóval jöhetne már végre a jó idő...
Nimródom egyre nagyobb kópé, már most eléggé csintalan. Mindenkivel huncutkodik, rámol és imád bennünket.
Bármit megeszik amit neki adunk, mászik, ül, feláll. 3 fog boldog tulajdonosa, és ez szó szerint is érthető, hisz állandóan harapna. Na szerencsére a cicit azt nem, de egy egy óvatlan pillanatban már megharapta a család minden tagjának a lábát például...
Kortársaival egy kicsit durvább, azaz mivel szeretetből ismerkedne inkább csak rámenős...
Fogalmam sincs mennyi a súlya és hány centi, talán csütörtökön lemérjük, de szerintem mind méretben, mind viselkedésben bőven tökéletes 9hónapos

Na, a Fanni haknival kapcsolatban ismét igazam lett... Csütörtökön érkeznek valami belgák (vagy balgák) a suliba, és hogy nagyon meglepődjenek ezért jól előadják a szokásos előadásukat a kis sztárok...



Mostanság igyekszem odafigyelni, hogy ha vásárolok, akkor lehetőleg magyar árut tegyek a kosaramba. Jó (még) nem vagyok fanatikus, de vannak olyan termékek/márkák amit például kifejezetten igyekszek kerülni. Na ma mondom reggelire veszek magamnak Győri (!) Jó reggelt-et, rám fér a diéta, ezért bedobtam vagy 3-at a kosárba, pláne, hogy ákcijós, folytattam tovább a vásárlást, figyeltem a vonalkódot, meg a gyártás helyét. Gondoltam "poénból" megnézem a Jó reggelt kódját is... Hát majd seggre ültem, ugyan is Csehországban gyártják a Győrit... Na gyorsan fogtam is és vissza tettem a polcra és vettem helyette finom magyar sajtos stanglit, a kekszet meg egyék meg a csehek...
Remélem holnap végre jobb idő lesz, és eljutunk a Törpével a szomszéd kerületbe a "Szociális bolthálózat" egyik üzletébe, már nagyon kíváncsi vagyok milyen is lehet. Ha beválnak a hozzá fűzött reményeim, akkor gyakran vissza térünk majd.

Lassan a tanulás terén is össze kell kapjam magamat, mert nagyon nehezen megy, és muszáj lesz ráhangolódni az agyamnak arra, hogy a háztartási dolgokon kívül mást is bele lehessen kódolni. Na nem mintha a háztartással kapcsolatos dolgok mindig maradéktalanul benne maradnának... Fogalmazzunk úgy, hogy néha enyhe amnéziában szenvedek, mely állítólag szoros összefüggésben van kisgyermekes háztartásbeli életmódommal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése