2009. március 12., csütörtök

Játék ;-) (amit majdnem elsumákoltam :-D)

Szóval Rikától, aki Bilu néven nyomul a fórumozós oldalon, kaptam egy játékot, melynek az a lényege, hogy adva van 10 szó, és le kell írni azt ami eszembe jut, amit számomra jelent.
Lássuk:
Család: Természetesen ha szűken vesszük, akkor mi 6-an (a 2 lányom, a 2 fiam a Férjem és én) nekem egyszóban ez a Minden De ha tágabb értelemben veszem, akkor a szüleim és a testvérem, valamint az ő kis családja.
Szeretet: a világ legszebb dolga, és a család egyik alapja...
Gyerekek: az én 4 lurkóm, a jövő kulcsai
Tavasz: Szép! Szeretem
Vidámság: önfeledt öröm, jó kedv
Segítőkészség: bennem van bőven
Boldogság:"
Mennyivel könnyebb dolog boldogtalanságunkat szavakba foglalni, mint a boldogságot!" ez egy G. Green idézet... Most találtam a neten, mert találó módon nem igazán tudnám a saját gondolataimat szavakba önteni...
Kitartás: (karlendítés ;-)) Bennem nem sok van, de a párom kipótol ebben is.
Vágyakozás: Nekem is mindig van valami... Van ami könnyen teljesíthető, van, ami kevésbé...
Szerencse: A szerencse forgandó a becsület állandó!



Már nem igazán hiszem, hogy van kinek tovább dobni ezt a labdát...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése