2009. március 31., kedd

Mérlegeltünk

Baba úr ma 10170g és 75 cm volt a rendelőben található mérőeszközök szerint cicmákolás előtti pocakkal. a védőnő2 szerint teljesen tökéletesen gyarapszik. (bár ezt tudtam mérés nélkül is)

Ma történt egy kis baleset is. Fél percre nem figyeltem, és Kevin megetette csokis gabona golyóval ami ráadásul tejbe volt már áztatva. Természetesen vertem a fejem a falba, tudom, hogy idióta vagyok. De legközelebb jobban figyelek (ilyet a csajok anno vele nem csináltak). Remélem nem lesz baja kb. 2 golyónyi tejtől... Amúgy mind a 2 büdös kölök nagyon boldog volt a dologtól, Kevin büszke volt magára, hogy Ő megetette a kistestvérét, a kismajom meg örült, hogy a félIsten keze táplálékkal szolgált, ami még finom is, és elégedett örömteli vigyorral csámcsogott tovább. Legszívesebben üvöltöttem volna. De mint tudjuk magammal kellett vona... Így nyeltem egyet, és megmondtam a Kevinnek, hogy bár ez nagyon rendes dolog volt a részéről, de legközelebb legyen kedves egyeztetni velem, még a dolgok előtt.

2 megjegyzés:

  1. Szép méretek! Igazi férfias erő! :-D
    Attól meg nem lesz baja, ne izgulj! Inkább ezt adjon a szájába, mint vmi ehetetlent....

    VálaszTörlés
  2. no azért ne izgulj ennyire. Ettől a mennyiségtől biztos nem lesz baja! Max. annyi, hogy még kérne, de nem kap :-)

    VálaszTörlés