2009. március 30., hétfő

Helyzet jelentés (vagy valami olyasmi ;-) )

Szóval, az elmúlt héten nem írtam semmit. Sorry

Most hivatkozhatnék mindenféle házimunkára is ,, de nem teszem. Egyszerűen csak nem volt semmi érdekes amiről írhattam volna, valamint kicsit net csömöröm is volt. Így többé-kevésbé csak olvasó üzemmódban működtem
Múlt héten Kevin nem ment oviba, mert köhögött és folyt az orra. Így napjaink javát itthon töltöttük, csak a csajokért mentünk a suliba, meg a közértbe. Itthon jól elszórakoztunk, bár azért úgy fest, hogy a Vakarcs kicsit féltékeny. De szerencsére nem úgy fejezi ki, hogy bántja, csak például a minap a kiságyban aludt délután, mert ott szeretett volna. Meg hasonló apróságok. De amúgy nagyon jól elszórakoznak, a kis vakarcs követi a nagy Vakarcsot mindenhova, próbálja utánozni és úgy néz rá, mint valami bálványra. Baba úr sok huncútságot művel újabban, például szeret a hangjával játszani, akár órákig mondogatja, hogy babababa meg mindenféle gagyarászást, sikongat kacag. Szóval jó kedvű szerencsére. Még mindig imád pakolni, rumlizni, popsitörlőt csenni és azzal törölgetni... Tud már nemet bólogatni is. Bár még mindig a cici a minden, azért már eszeget mellette mást is. Most például reggelire margarinos rozskenyeret sonkával...
Így viszont újra bőven van tejem, hogy kevesebbet eszik, és azt megint leadom. Napi kétszer reggel és este fejek újra. Nem mondom, hogy nem kis "macera", hiszen ugye kezdődik a vasalással, mert a textil pelust és a maszkot előszőr így kell fertőteníteni, majd felveszem a maszkot, leveszem a gyűrűimet, és irány a mosdó, fertőtlenítős szappannal "bemosakszom", mind a karomat, mind a felsőtestemet alaposan. Majd az ímént vasalt textilpelussal megtörlöm magamat, és kezdődhet a fejés. Most már nem megy olyan könnyen és gyorsan mint az elején, és nem is jön le annyi tej (anno volt, hogy egy reggel egy fejésre fél liter lejött 2 mellből). De valahogy mégis jó érzés ezt a kevesebbetörülök, hogy ezt is le tudom adni. Mert tudom, hogy a piciknek szükségük van erre a kevésre is.
Sajnos a héten történt egy anyatejjel kapcsolatos eset kishazánkban, amit olvasva nagyon felháborodtam. Egy "anyuka" pancsolt anyatejet adott el egy kisbabának, tápszert és bolti tejet kevert bele, hogy több legyen (ezúton is kívánom neki, hogy minimum száradjon le a melle!) a dolog úgy derült ki, hogy a kisbaba, aki kapta kétszer is hányt miután evett. Ekkor ment el az apukája és az anyatejgyüjtő állomás munkatársa az anyatejadó nőhöz (aki egyébként 3 gyermekes anya), és derült ki a turpisság. Elvben a nő 3 évet is kaphat. Az ilyen emberek miatt van az, hogy egyre többen választják a tápszert, mint más anya tejét. Ezt nem a pénzért kell csinálni, hanem jó indulatból, szerintem az kell, hogy legyen az első.

Egy másik hír is kiborított kissé a múlt héten: egy újszülött holttestet találtak egy kukábanSzomorú, bár mint utólag kiderült, már nem élt a születésekor sem, de nagyon elgondolkodtatott a dolog, hogy vajon ki volt az aki világra hozta és miért tette ezt. Valószínű titkolt terhesség volt eleve. Miért vannak a világon ilyen szörnyű és buta emberek? Ertem ezelatt a szülőt és a családot is. Eszembe jutott az is, hogy a fórumozó helyen, ahova járok gyakran olvasok olyan nőket, akik szinte már ott kérnek gyereket, például ha nyílik egy topic, hogy "jajj, terhes maradtam" vagy bármi hasonló már ott van a történetével, hogy meddő, X ideje várnak már örökbefogadásra-eddig hiába- és ha úgy dönt az illető szívesen örökbefogadná a picit. De volt rá precedens, hogy a 4 gyermekesek topicjába írt be, hogy ha valakinek túl sok a gyerekszám adja neki. Igaz akkor ott vérlázító volt ezt olvasni. De tudom, hogy a kétségbeesés íratta ezt vele.
Amit biztosan tudok: hamarosan el fogok beszélgetni a lányokkal a gólya és hasonló témákról, és mit lehet tenni. Adja az Isten, hogy nekünk ne kellejen ezzel szembesülni, de szeretném ha tudnák, rám számíthatnak. Valamint lehet hogy egyszer egy barátnőjük kerül hasonló szituációba és akkor ők segíthetnek neki azzal, hogy át adáj azt amit tudnak. Hogy ne kelljen rejtegetni a terhességüket, egy nyílvános illemhelyen világrahozni, és kidobni. Persze a legfontosabb a megelőzés... Szerencsére ma már nem csak olyan idióta orvosok vannak, mint akivel nekem volt dolgom anno: 16 elmúltam mikor előszőr orvoshoz mentem. Kértem írjon gyógyszert, erre közölte ő ugyan nem fog meg nem is lehet és különben is tanuljak dolgozzak, sportoljak ahelyett, hogy pasizok. Mint ismert ugye nemsokra rá terhes lettem a Fannival. De ugye az én történetem jól végződött. Viszont ismerwek olyanokakat, akik szintén ennek a dokinak "köszönhetnek" ugyan ezen indok végett abortuszt, vagy rossz kényszerházasságot (a szülei csak úgy egyeztek bele, hogy megtarthatja a picit, ha hozzámegy az apjához), depressziót...
Szóval ha majd egyszer úgy alakul én segíteni fogok a gyerekeimnek, vagy a barátaiknak.
De inkább váltsunk jobb témára!


A hétvégén Mama napok voltak. Ez nálunk minden negyedik hétvége jó esetben. Anyukám ilyenkor van otthon szombat-vasárnap, és ekkor visszük le a nagyokat hozzá.
Ilyenkor egy kicsit lazulunk itthon, hisz egy napig nem kell reggeltől estig pakolni utánuk, meg ilyesmi. Igyekszem ezt az időt kihasználni, hogy lelkileg kicsit feltöltődjek. Most szombaton például eszünkbe jutott, hogy "hétköznap" van, és így este 6-tól megfizethető áron van a szomszéd kerületben az Aquaword. Gondoltunk egy merészet és gyorsan neki indultunk. Képeket sajnos elfelejtettünk készíteni... De nagyon jól éreztük magunkat. Bár a hagymacsúszda vicces volt, ugyanis első körben azt próbáltam ki, és amint leértem észre vettem, hogy elszakadt a fürdőruha felsőm, de szerencsére még a 2m-es víz takarásában, így gyorsan összefogtam, és szaladtam az öltözőbe, ami ott van közel a medencéhez. Lehet nem véletlen? Szerencsére javítható volt a dolog, így folytathattuk a mókázást. Nagyon jó volt, Nimród is élvezte. Apa nagyon büszke volt rá, mikor az élmény medencében a sekély részen hasalva úgy stírőlte a csajokat, mint a nagyok (igen-igen, ha már a kis "menyasszonyunk" is puszilgathat holmi 3 éveseket a ringatóban)
Zárásig maradtunk, amit Nimród baba nagyon ügyesen tolerált, nem volt semmi cirkusz, így apával felváltva csúszdáztunk, és ügyeltünk rá. A vízet nagyon élvezte, a melegebb élményt ugyan úgy, mint a hidegebb hullámosat. Hatalmasakat kacagott mikor hátulról meg-meg taszajtotta egy egy hullám (persze ugye végig a kezünkben volt)
Egyetlen negatív dolog az az öltöző volt. Ugyanis koedukált. És ez még mind hagyján, hiszen kabinok vannak, csak a szekrények vannak együtt, de a szekrényes helyszínt, csak egy ajtó választja el a zuhanyzóktől, ahol nincs függöny sem! Így hiába van külön női és férfi, ha valaki nyitva felejti az ajtót. Mint ott jártunkkor ép egy iq light nő: ennek hála pár pillanatig a pasik premier plánben nézhették, ahogy a meztelen nőcik tusolnak. Én pont ott szárítottam a hajamat (felöltözve), így gyorsan ugrottam és berántottam az ajtót. A csajok nem győztek hálálkodni. Mikor ezt elmeséltem a páromnak hazafelé a taxis csak ennyit mondott vigyorogva: igazi élmény fürdő... Ja, nekik. De én el tudom képzelni szegény nőcik mit érezhettek. A kiléptetés is elég gázos így zárórakor, gyakorlatilag hosszú sorokban kell ácsorogni.
Igaz kicsit lelkiismeret furdalásom van, hogy a nagyok kimaradtak a buliból. De épp ezért valószínüleg, ha minden úgy alakul a családi költségvetésben, akkor a héten elvisszük őket is. Bár nem átlag nagycsalád kasszájához szabják az árakat, de ennyi jár nekik is. Annyiban próbálunk spórolni, hogy egyik hétköznap (eddig úgy fest pénteken) megyünk, így akkor azért olcsóbb. Max. délben jönnek haza az oviból, suliból, hogy azért sokáig tudjunk fürödni, mókázni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése