2009. március 2., hétfő

Gumi, a kiskutyus

A nagyok kaptak egy "kiskutyát"...
Igaz lassan már 9 hónapja, de most érett meg a játékra...
Tegnap Nimród egyszer csak eltűnt a nappaliból, és a lányok szobája felől hallottam nagy kacagásokat, na mondom, ennek utána járok. Már az ajtó előtt hallottam, hogy: "Gumi, gyere ide! Gumi ül...."
Belépek, akkor látom, hogy Gumi=Nimród. Először le akartam cseszni őket, hogy miért csináltak kutyát az öcsiből, de aztán rájöttem/megláttam, hogy ezt ő nagyon élvezi! Mindenki hívogatja, simogatja... A szeme csak úgy csillogott, hogy Ő az öröm forrása. Természetesen 4kézláb követett is szófogadóan mindenkit, és hálás volt a simogatásokért, ahogy jó kutyushoz méltóan kell. Az sem zavarta, hogy kapott egy új nevet, erre is hallgat, hisz így is több néven szólítja a "bolond" család, ugye a jó-anyja Nimródnak, a többiek Levinek, Kevin Levente-úr-nak (amit Hepteú-nak ejt)... Szóval egy név ide vagy oda már mit sem számít.
És végre így Ő is csatlakozhatott a bandához...
Ám vannak pillanatok, amikor Neki is elege lesz a nyúzásból, és olyankor ingerülten gagyog a maga nyelvén (ilyenkor is meg kell zabálni olyan kis cuki), és akkor figyelmeztetni szoktam, hogy a haverjainak is az az anyja aki neki, úgyhogy csak óvatosan a szitkokkal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése