2010. szeptember 11., szombat

Breaking news

Végre valami jó is legyen már :-)

Nimi ma reggel áll a wc ajtó előtt, cibálja le magáról a pelust és be akar menni, hajtogatja, hogy kakilni kell. Mondom egye kukac mit veszthetünk? Pelus le, felteszem a wc-re és már nyomja is a kakit, látszik, hogy tudatosan, mert mikor rákérdezek, hogy kell e még kakilnia, akkor mondja, hogy idem (igen), és látom a hasprést... Végzünk, törlés, lehúzás stb. Majd 3 perc múlva jön, hogy cisi (pisi) újra fel wc-re kicsi erőlködés és pisi. Törlés, deszka lehajt, felmászik rá aztán lehúzza.

Mindehhez csak annyit kell hozzáfűzni, hogy még nem kezdtük el a szobatiszta mizériát, mert azt gondoltam, hogy nem érett még rá a nyáron és nem szeretném a macerát, hogy pelenka letépés (Keve volt így, hogy én cibáltam le, ő rángatta fel és üvöltött, mindezt bő két és fél évesen), bilire ültetős "terror". Valahogy éreztem, hogy ha kész lesz erre akkor úgy is jelzi. És igen! Ez egyértelmű jelzés, aminek nem én voltam az erőltető kezdeményezője.
Szóval most villámgyorsan keresnem kell egy wc fellépőt, és még jó, hogy nem szereztük be a bilit (Kevéjét kidobtam mert kikezdte a domestos), mert ezt a fázist átugorhatjuk. Legalább nem lesz bilimosás sem.

Ps.: Azóta álladóan a wc-n ül, gyakorlatilag meg kell verekedni vele a helyért, ha valakinek pisilni kell.
Mert mindenkit ez a látvány fogad, mikor belépne:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése