2009. augusztus 17., hétfő

Az első óránk a bölcsiben

Viszonylag könnyen telt a dolog, az udvaron voltunk. Nimród felfedezte a terepet, időnként pedig jött egy-két ölelésért, majd, ha már úgy vélte elég, ment tovább a dolgára. Nagyon szimpatikus a hely még mindig, a vezetők is ép úgy mint a gondozónők.
Ilyenkor nyáron kint vannak délelőtt az udvaron, szaladgálnak, játszanak a picik. Vannak nagyok és van pár kicsi is, Nimród ép az egyik legkisebbe kapaszkodott volna bele a homokozóban, biztos pontot keresvén, szóval az első negyed órában sikerült ledöntenie egy picilányt a lábáról :-D, később megeresztet felé egy két huncut mosolyt is, egyenlőre a lányka még nem viszonozza, csak szendén pislog, ő amúgy fél évvel idősebb mint Nimród. Majd indulás előtt leültünk és elrágcsált egy szelet körtét a karomban, a többi gyerkőc pedig a homokozó szélén ülve, nagyon cukik voltak, ahogy ott ültek szépen sorban. Majd elköszöntünk mindenkitől, Nimród még egy két "pá-pá"-t is megejtett. Holnap már 9-11 ig maradunk a terv szerint.
Nagyon szimpatikus az egész hely, igaz még a gondolattal barátkozni kell, de erről nem a bölcsi tehet, hanem én, mert bár biztos vagyok abban, hogy jó helyen lesz még aggódom, hogy helyesen tettem-e.
A jele pedig csiga lesz Neki is, mint a Kevinnek.


Ha már Kevin: Ő szó nélkül ment ma oviba, sőt nagyon is várta. Szerintem mind a kettőnknek jót tett a dolog, ő tombol eleget kint az udvaron, én pedig végre kicsit leereszthetek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése