2009. május 11., hétfő

Kevin is házas...

Na, nem a családi állapota változott meg, hanem ő így mondja, hogy lázas...
Pénteken este kicsit gyanúsan nyűgös volt, és meleg... Majd 39° os láza volt.
Szombaton többé kevésbé jól volt, tegnap is, de ma reggelre megint 38°-os lett a hője.
Bónuszban tegnap míg én a Kabalafórumos haverokkal Margitsziget futottam azaz én gyalogoltam), Csörgött a telefon, hogy a Fanni is belázasodott.
Most is 39,3° volt a láza.
Délután negyed 3-ra van időpontunk a dokihoz.
Úgy hiányzott ez a nyavalya mint púp a hátamra.
Anyukám szombaton haza mehetett hétvégére a kórházból, de ma reggelre már vissza kellett mennie, nem elég, hogy a múlthéten becsövezték a mellkasát, most meg baktériumos tüdőgyulája van, szerencsére kezdődő. Remélem nem durvul el.

A múlthéten történt egy sajnálatos haláleset is a családban, a Férjem keresztapja ment el. Így szombaton a Párom temetésen volt a Felvidéken. Olyan szomorú, hogy ép készültünk családilag meglátogatni a kereszt apjáékat, és akkor egyszer csak csörög a telefon, hogy már nincs. Nyugodjon békében!
Sajnálom a páromat nagyon, mert rajtunk kívül már alig van élő rokona.

Ja és már tegnap óta fájlalja a mellkasának a bal oldalát, már ma is hívott a munkahelyéről, délután még dokihoz is megy, pedig rá nem jellemző, hogy csak úgy menjen.
Szóval mostanában kicsit nyugtalan vagyok. Jöhetne már valami jó is.

2 megjegyzés: