2009. január 14., szerda

Lezárult egy korszak








Méghozzá Nimródom életében. Tudod-tudom, nem nagy "tragédia" csak lejjebb tettük a kiságyban a szivacsot. De valahogy én mégis úgy gondolom, hogy nagy dolog ez, és ezzel vége a kisbaba korszakunknak. Most már kisgyerek lett belőle. Próbáltam húzni a dolgot. Bár már 4.-én felült, kissé bátortalanul akkor még, a napokban már fel is térdelt párszor. Szóval egyre erősítette bennem az elhatározást, a szép kicsi baba ágyát nagy babaággyá alakítsuk. A végső löketet pedig az adta meg, hogy ma a kiságyban is feltérdelt, úgy, hogy a rács tetejébe belekapaszkodott és teli szájjal belevigyorgott az arcomba. Szóval ő már nem pici baba, hanem egyre inkább nagy fiú. Ezt én egyre nehezebben viselem, másképpen mint a nagyoknál, mert nagyon valószínű, hogy több gyereket nem vállalunk, így Nimród dolgait igyekszem mélyebben átélni, sokkal szentimentálisabb vagyok. Tudom, hogy ő is felnő, tehetek én bármit is, nem is hátráltatom ebben, csak nagyon furcsa. Úgyhogy most már éppen a leeresztett kiságyban alszik a Drága.

Még nem is meséltem, a hétvégén ismét voltunk Velencén, fürödtünk a fürdőben és a mamáéknál aludtunk.
A fürdőbe jött Tomi is és hozta a tesóját Szabit is. Fannival nagyon jól elvoltak egész nap.
Relatíve jó volt a pancsolás, Nimród is velünk volt Neki is tetszett, bár egyre furcsább dolgok voltak.
Kezdésnek: mivel a múltkor nagyon nem volt finom a rohadt drága büfés kaja, és be lehetett vinni "hozott" kajákat is, ezért most vittünk enni és inni is. Na erre a bejáratnál valami hasonló kiírás fogadott: a fürdőbe a közegészségügyi előírások végett ételt és italt vinni tilos! Na megnézném én ezt a közegészségügyi előírást! Tehát most a felállás az: hogy vedd meg a nem olcsó jegyeket, majd ha éhes vagy vagy szomjas, akkor vedd meg a drága (bár állításuk szerint 4*-os) étteremben. Persze mi inkább az öltözőben ettük meg a hozott szendvicset, és ittuk a töredék áron vásárolt gyümilevet. S nem csak mi voltunk így. Mindig voltak más kisgyerekes családok is akik ugyan ezt tették. Ők is azt mondták, hogy soha sehol nem találkoztak még ilyennel, pedig ők is több helyen jártak már.
Aztán második érdekes dolog volt az, hogy beültem a 60cm-s gyerekmedencébe a picivel, aki ugye 7 hónapos, éppen hogycsak ülni tud, de többnyire még a lisztezzsákot utánozza és eldől... Szóval beültünk a medencébe, majd közli velem az egyik fürdőmester nő, hogy nem szabad felnőtteknek "belefeküdni" a medencébe, vigyem át a gyereket a 30 cm-esbe és ülljek le a partján. Persze azt lógassam a gyereket mi?! Abban mi a jó Neki vagy nekem?!
Így azt gondoltam a nőci szarjon sünt, és átmentünk az élménymedencébe a kicsivel... A nap vicce meg az volt, mikor műszakváltás után összefutottunk egy másik fürdőmester nénivel, aki körbe dícsérte Nimródot, mosolygott meg minden, kérdezte, hogy tetszik a kisembernek a fürdő és a gyerekmedence. Mondtam, hogy az élményrész az tök oké neki is, de a gyerekmedencéből kiküldtek bennünket, ám érdekes módon a benne később fetrengő rasztafári nőcit, akinél még csak Nimród kora körüli gyerek sem volt, hanem egy nagy fiú azt bezzeg nem. Részleteznem sem kellett hogy hogy néz ki a kollegina, már tudta is kiről beszélek, gondolom rá jellemző ez... Majd pont arra jött egy másik alkalmazott, egy srác, és egyöntetűen mondták, menjünk csak nyugodtan be, evidens, hogy kisbabával beül az ember, de megmondom őszintén addigra már elment tőle a kedvem. A nagyok jobban érezték magukat azért. Oké azért az efféle malőröket leszámítva mi is jól éreztük ám magunkat, ahol víz van az nekem jó :) Meg tök hangulatos volt, hogy mi bent ültünk a vízben, tőlünk 50m-re meg a tavon korcsolyáztak az emberek, ciciztetni is úgy vonultam félre, hogy rálássak a tóra és a hegyre, sötétedéskor (is) gyönyörű volt.
Mondjuk a helyiek véleménye elég érdekes a fürdőről, nagyon drágának találják és ami még érdekes, hogy bár amikor a gondolata megszületett a fürdőnek, úgy lobbiztak mellette, hogy a helyieknek munkalehetőség (ehhez képest állítólag egyetlen velenceit sem vettek fel, pedig többen is jelentkeztek) valamint olcsó (kedvezményes) fürdési lehetőség szintén a helyieknek. Na ebből teljesült is 300 Ft lejön a jegy árából(a két nap alatt 2 ismerős arcot láttam eddig csak). Ami így is elég húzósmarad, neten össze hasonlítottuk más népszerű élményfürdőkkel, és szinte ez a legdrágább.
Hogy mi mégis miért voltunk már 2x? a válasz egyszerű: ez közel van, kocsi nélkül is, Anyuék 5 percre laknak onnan, így ha lemegyünk, akkor hozzájuk is megyünk ott alszunk, így ők is unokázhatnak. A gyerekek is imádják a vizet. Így erősen remélem, hogy apukámnak igaza lesz, hogy adják még ott lejjebb is és akkor még szívesebben mennénk le.

A hétvégi nagy lazulásban Nimród úgy döntött növeszt még egy fogat, így már kettő van Neki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése