2009. október 3., szombat

Futok magam után

Ismét elhanyagoltam a bejegyzések gyártását...
De a suli több energiámat kiveszi, mint azt előre sejtettem. Rengeteg dolgot várnak el tőlünk, akad bőven tanulni való. Van ami könnyen megy és van ami nem annyira. Jelen állás szerint annyira távol áll tőlem a latin, mint a sarki hajléktalan hímtagja Sharon Stone alfelétől...
A szokásos káoszra még az is rátett, hogy Nimród több mint egy hete beteg, középfül gyulladása van Ami nem, hogy javult volna, de még romlott is, ezért tegnap újabb antibió kúrát kezdtünk, ami szélesebb spektrumú talán használ is majd valamit.
Kisember amúgy nagyon vicces gyerek, a minap anatómia dolgozatra készültem, este 11:30 ig magoltam (igaz szinte semmi nem maradt meg), gondoltam fél 5-kor felkelek, és folytatom. Erre Nimród 1 körül úgy döntött, hogy a monoton napjait, amit itthon tölt bölcsi helyett feldobja egy jó kis házibulival. Nevetett, mászkált, játszott de aludni nem akart. Nem lehetett cicivel sem lekenyerezni, majd 2 órán át mulatott. Naná, hogy amikor csengett a telefonomon az óra úgy kinyomtam, hogy csak nyekkent, és próbáltam behozni az alvás lemaradást. Ez oly annyira sikerült, hogy nem a szundi gombot nyomtam le, hanem a másikat, így többet nem zenélt az a vacak. 6:20 kor ébredtem arra, hogy a párom telefonált (mert ilyenkor ugye szinte már indulásra kész vagyok, s reggel telefonon váltunk pár szót, hisz ő 4 előtt már elmegy dolgozni). Naná, hogy kapkodás volt az egészből, és örültem, hogy összeszedtem magamat, meg a nagyobbakat, akik nem maradtak itthon a mamával, nem, hogy a 8kor kezdődő anatómia dolgozat témáit újra olvassam. Mondjuk érzésem szerint azért görbül a dolog, így annyira nem aggódom ezen.

Csütörtökön buli lesz az oviban, remélem addigra meggyógyul Nimród, és akkor lemehetünk. Tavaly is nagyon jó móka volt, volt mustkészítés meg mindenféle kézműves dolog.

FeketE évfolyam:
Máshol nem tudok "panaszkodni" így itt írom ki magamból, hogy pár napja milyen gyomorideggel járok suliba. Volt egy érdekes óránk, nevezetesen ilyen filozófia jellegű dolog, ahol konkrétan kérdezték a mi véleményünket, amit utána persze lehurrogott a tanárnő, nem érdekelte egyik másik vallásos lány meggyőződése sem, közölte burkoltan, hogy törődjenek bele neki van igaza (pl tudtátok, hogy Jézus is önzőségből halt meg a kereszten?!) Eléggé érdekesen állt a dolgokhoz, és a vitatkozós témákat sem igazán tudta "terelgetni". Egy két lány valóban kicsit hülyén viselkedett, és ezt ő úgy reagálta le, hogy kiment az óráról, és a dékánhelyettesig meg sem állt. Szerintem ez elég óvódás dolog volt, közel nem volt akkora horderejű a dolog, hogy ne lehetett volna értelmesen megbeszélni, az osztály és közte. A d. helyettes felkapta a vizet, és jól lehordott mindenkit aki ott maradt, meg rendőrrel, és hasonlókkal fenyegetőzött, hogy kidobatja azokat, akik nem tudnak viselkedni, sőt másnap a fejmosáson egészen odáig ment el, hogy miattunk fog éhezni a tannő gyereke, mert nem tudta az óráját leadni=nem kap fizut. Én nem érzem bűnösnek magamat, mert úgy gondolom én értelmesen vitatkoztam, nem nevettem hangosan egy-egy vicces beszóláson, csak mosolyogtam, igaz nem tagadom szerintem azért nem mindig volt 1000%ban igaza a tanárnőnek. De valahogy mindig azok kapják a leb@szást ugye akiknek nem is szólna. Mondhatni az egész évfolyamunk "meg van bélyegezve", állítólag ellőttük az utolsó esélyünket, legközelebb akár repülhetünk is, nem, nem csak X és Y, hanem bárki az évfolyamunkból. S külön bosszantó, hogy filozófiákról volt szó. Ez eleve szinte emberenként változik, évszázadokként dől meg pl ugye a 30-as években újra előtört a fajelmélet, míg ma erősen ellenzik a gondolatát... Mert még ha olyan téma lett volna, hogy a tanárnő azt mondja, hogy császármetszést a hasfalon végzünk, erre mi azt mondjuk, hogy minek, ha a háton keresztül is eljuthatunk a magzatig, meg miért nem jöhet ki a gyerek a tápcsatornán, hisz csatorna az is... tehát akkor full evidens, hogy neki van igaza és nekünk el kell fogadni.
Azt sem értem, ha ilyen szemellenzősen csak az ő véleménye számít, akkor miért akar "beszélgetős" véleménycserélős órát tartani, miért nem adja le az anyagot, amit majd a ZH-n vissza kérdez és nekünk azt kell leírni, mellette meg had gondoljunk amit akarunk, megtartjuk magunknak. S ha már ZH: van egy olyan érzésem kicsit ott is meg leszünk fingatva. Tekintet nélkül arra, hogy ki vett részt a rendbontásban (már ha volt) és ki nem. Próbálom "viccnek" felfogni az esetet, mert kicsit az is, de mégis gyomoridegem van, ha rá gondolok, vagy ha meglátom a d.helyettest a folyosón.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése