2009. április 6., hétfő

Tavasz!

Mostanában kevesebb időt töltök a világhálón, annál többet a szabadban
Hiszen végre itt van a jó idő. Délutánonként amikor megyünk a nagyokért az oviba, akkor játszóterezünk egy jót... Esténként viszont "kész vagyok" ezért ritkán van energiám ide bejegyzést írni.

Pénteken Anya nap volt, ami kb abból állt, hogy kimentünk Nimróddal az Arénába ruhát nézni nekem, mert kissé megkopott a ruhatáram (vagy a seggem nőt meg?) Szóval C&A ban vettem magamnak 2 gatyót, meg egy felsőt. Igaz a felső nem tetszik Apának, azaz neki tetszik, de ha rajta múlna, akkor nem mehetnék benne utcára... Mert szerinte nagyon "kidobja" a cicit. (azért vettem), meg vettem az akváriumba karmos békákat. Találkoztunk egy babával, aki nagyon érdeklődött, kezet fogtak a Törpével, meg minden... Akartam vért adni, mert véradós nap volt (gondoltam gyorsan cicin elaltatom a Nimródot a szopis helységben és akkor van időm), de mivel szoptatok ezért nem lehet. Azt mondta a hölgy, hogy szopi alatt nem lehet és utána is annyi időt kell még kihagyni, mint amennyi időt szoptatott az ember, tehát pl, ha valaki egy évig szoptat, akkor az abba hagyás után is egy évnek kell eltelnie, hogy adhasson vért. Nem tudom, hogy miért, még nem néztem utána a dolognak, mindenesetre szívesen adtam volna.
Már hazafelé is nagyon élveztük a melegebb időt, a kabátját sem adtam rá, mikor kijöttünk, ez szemmel láthatóan nagyon tetszett neki, ahogy az is, hogy végre lekerült a téli lábzsák is a járgányunkról.
Szombaton itthon lustálkodtunk többnyire. Hatalmasat aludtunk Apával délután, meg ilyesmi.
Vasárnap kint voltunk a Hősök terén, kicsit csatlakoztunk a demonstrációhoz, valamint a gyerekekkel együtt élveztük a jó időt. Nagyon tetszett nekik a "szutykos" ligeti tó, mert tele volt kishalakkal meg kacsákkal...
Valamint játszótereztünk is egy kicsit. Nagyon jó helyek vannak ott, tombolós játszótérrel. A nagyok mint valami makik egyből mászni ugrálni csúszni kezdtek.

Ma is vissza tértünk oda, igaz csak a Nimróddal. Annyira szépen süt a nap, nem volt kedvem idebent tölteni a délelőttöt a gép előtt, ezért fogtunk egy pokrócot és irány a szabad. Meg volt a "nagy" fűpróba is. Jelentem: Nimródot nem zavarja... Bár eleinte csak óvatosan simogatta, de aztán megindult nagy vagányan. Mivel, hogy erre nem is számítottam ezért nem volt nálam "dolgozós ruha" Neki, így nem engedtem meg, hogy össze füvezze a jó ruháját. Ezért igyekeztem a pokrócon tartani. Találkoztunk egy nagyon aranyos 1,5 éves kislánnyal is, aki nagyon barátkozós kedvében volt, csicsergett, kínálgatta a Törpét mindenféle jóval...Vagy 3 órát sétáltunk+ játszótereztünk, élveztük a tavaszt. Most vettem észre itthon, hogy egy picit megfogta a nap is.
Holnapra is csavargást tervezünk, vagy vissza a ligetbe, vagy a Margit szigetre. Most már viszek neki váltó ruhát is, had másszon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése