2009. február 3., kedd

Lebetegedtek...

Ahogy azt megjósoltam, mindegyik gyerkőcöm megkapta azt a vackot, ami Kevinen jelentkezett először.
Szerencsére nem vészesen komoly a dolog, Kevin is szombaton volt utoljára lázas, a csajoknak is szerencsére csak egy hőemelkedésre futotta. Tegnap azért meglátogattuk a doktornénit, ha másért nem, akkor ugye az igazolásért. Megvizsgálta a gyerekeket, megkérdezte mit tettem eddig: láz-csillapítottam szükség esetén, sok folyadék, kálcium C vitamin. Mint kiderült jól is tettem (önvállonveregetős szmájli) más egyéb teendőnk nincs is, mert ismét valami enyhe felső-légúti vírushoz van "szerencsénk" Erre a hétre szabit kaptak. Hurrá Mondanom sem kell zeng a lakás, rohangálnak, ugrálnak, vitatkoznak stb. Látszólag kutya bajuk.
Reggelre a kicsinek is folyni kezdett az orra. Úgyhogy takaróba betekertem, és orrszívó-porszívóval indítottuk a napot. Szerencsére ő is láztalan. Valamint megemeltem a kálcium-C-vitamin adagomat, minél több jusson a tejcibe, valamint cebiont is kap a pici. Ezért úgy fest elhalasztjuk a fehérvári kiruccanást is. Biztos-ami tuti alapon.
Ma meg még az eső is esik. ez is sokat "dob" a hangulatomon.
Mivel szüksége van egy igazolásra az államkincstártól a felvételi kérelmemhez, ezért ma fel kellett hívni őket. Azon ügyködöm ugyanis, hogy ne kelljen személyesen lemennünk most fehérvárra. Első próbálkozásom a telefonközponton keresztül volt. 4 percet csörgött ki, naná, hogy nem vették fel, ami azért is bosszantó, mert ugye az ember egyenlege a mobilon meg ketyeg. Majd újra a központot hívtam, de most már elkértem a közvetlen számot, ne gazdagítsam a mobilcégemet ha nem muszáj. Hát jó párszor meg kellett ismételnem a tárcsázást, mire nagy kegyesen felvették, kaptam mail címet, ahova küldhetem a kérésemet... Kíváncsi leszek mire jutunk. Mindenesetre a scannert beizzítottam és most gyorsan csatolom azokat amik itthon is megvannak.

A nap költői kérdése: miért van egyes -jelen esetben pizzafutár- cégeknél a rendelési panelen megjegyzés rovat, ha nem olvassák el?
Történt ugyan is, hogy ma úgy döntöttünk pizzát eszünk ebédre (ilyen időben nem akartam kivinni a betegség szélén álló Nimródomat a közértig) A megjegyzés rovatba beírtam, hogy csak nagy címletű (20000-es) pénzem van. Erre jött csóri futár, nyújtom a pénzt, és az meg néz rám hatalmas elképedt szemekkel. Mondom: direkt jeleztem, hogy ez van... Így pizza és pénz maradt, ő elment, hogy majd később vissza jön. Jött is majd 2 óra mulva, és akkor már volt nála elegendő váltó...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése