2009. február 15., vasárnap

-

Hirtelen nem is tudom mit írhatnék, mert ugye többé-kevésbé átlagos hetünk volt. Szerencsére a gyerekek meggyógyultak, így mehettek iskolába és óvodába.
Hétfőn Nimród és én érdre látogattunk fórumos barátainkhoz. Pici fiam nagy csajozós lesz, ezt már most látni, megölelgette Míra babát, puszit adott, simogatta Anna babát... Persze elég hevesen közeledett a lánykák felé, ezt ők nem igazán tudták mire vélni és elpityeredtek.
A héten úgy adódott, hogy kábel gondok végett egy délután és este nem volt se kábelTV se internet. Az első sokkon kívül nem viselt meg annyira mint hittem. Sőt... Meglepően nyugalmasan telt az esténk. Sokkal nyugodtabban olvastam az estimesét a gyerekeknek, nem rohantam vissza a géphez, és a tv-hez a sorozatokhoz, aznap nem csak egy mesét olvastam nekik... Mostanában a Hanna utazásait olvassuk esténként, Bartos Erika tollából. Nagyon szeretem, igazi csajos mesekönyv. A szerzőnő műveit különösképpen szeretem, Kevin nagyon oda van Bogyóért és Babócárét, Anna Peti és Gergő mindenki kedvence, és most a könyvtárból Hannát "hoztuk haza". Először el sem tudtam képzelni milyen lehet, mert nem az a "stilusa" mint a másik sorozatkönyveknek, nem úgy van, hogy minden oldalon rajz és alatta pár sor. Hanem ezek egészen más szép leírós kalandos mesék egy 10 éves kislány és a varázslóbabája utazásairól a falon túli mesebirodalomba. A varázslóbabát minden telihold alkalmával a hold sugara kelti életre, sok különböző kalandban van részük, bátorságról és szeretetről szól minden része.

Csütörtökön a mamához mentem a fiúkkal, mert oda érkezett egy igazolás, amit a felvételi jelentkezési lapomhoz kellett csatolni. Találkoztunk az unokahuginkkal is, jót játszottak a Kevinnel, próbálta megszerelni Nimródomat, természetesen puszta szeretetből.
Pénteken volt egy kisebb áramszünet nálunk, valami karbantarás végett. Ezt is meglepően jól viseltem a civilizálció ezen hiányát , igaz a telefonon rádiót hallgattam...
A héten feladtam a felsőoktatási jelentkezésemet is, így "véglegesítettem" a dolgot, most már nem tudok visszatáncolni mint korábban mindig tettem valamiért. Úgyhogy most már csak a július végi ponthatár hirdetést kell megvárnunk.

Pénteken Kittimmel kint voltunk a jobbikos demonstráción, kicsit átfagytunk ugyan, de túléltük.

Mára jól beterveztek nekünk, amit nem szeretek. A kerületben ma lesz valami farsangi felvonulás, és Fannimék fellépnek a kultúranapi műsorukkal. Gyakorlatilag semmi kedvem/kedvünk menni, de nem fakultatív a dolog...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése