2009. november 16., hétfő

:-) pár szó rólunk

Mivel páran az orromra koppintottak, hogy alig írok, gyorsan írok pár mondatot. Bár nem igazán tudom miről is írhatnék, mert eléggé egysíkúan telnek a napjaink ugye, suli, tanulás család, a kölykök meg jó esetben "dolgoznak" a maguk munkahelyén. Igaz ma a Kevin és a Nimród itthon maradtak, mert betegek. Kevin már több mint egy hete be-belázasodik a hétvégén már a füle is fájt vittük is a fül-orr-gégére, mint kiderült még nincs középfül gyuszija, de egy hét pihit még kapott. Nimród szombaton volt lázas, azóta szerencsére nem, max hőemelkedés, viszont folyik az orra.
Fanninak is volt láza szombaton, de azóta semmi, még hőemelkedés se, így elengedtem ma suliba.
Én suli ügyileg alakulok, pl nem ájultam el pénteken, amikor formalinban tocsogó szerveket nézegettünk (szívek, tüdők, lép, félbevágott emberi fej benne mindennel, meg placenta...) persze hozzá nem nyúltam, annyira nem sikerült leküzdenem magamat, eddig a teljesítményem annyi, hogy nem lettem rosszul, csak majdnem. De már ez is haladás, nem? Lehet még pár év és megyek boncolni is? Na azt azért nem :-P
Viszont egyre inkább érzem, hogy kezdek fáradni, nem alszom eleget és ennek következtében a koncentrációm egyenlő a 0-val. Olyan szinten segg vagyok, hogy eszméletlen! Pl anat dogára készültem (nálam ritka ;-)) hajnali 1-ig tanultam, medence volt a téma, amit nekünk vágni kell ugye. Na szóval kérték a külső szülészeti átmérőket, latin név + centi, és én meg szépen ügyesen leírtam a belső átmérőket, és csak a beadás után esett le, hogy elcsesztem. :'( és hiába stimmelnek ugye a nevek az értékekkel de nem arra a kérdésre válaszoltam. Mától lehet majd felvenni a vizsgákat, azt hiszem, hogy az anatot a középső harmad végére 8január eleje-közepe) időzítem, hogy több időm legyen beseggelni amit be kéne, de nem lesz egyszerű...

Nimród újra kap cicit, most hogy beteg főleg. Nagyon boldog volt, amikor újra megkínáltam, de sajnos nagyon sokat apadt a tejem, nem tudom javul-e még a dolog, valamint veszettül érzékeny lett a mellbimbóm is :-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése