2012. június 6., szerda

Csak egy kis pánik :-D

Már több korábbi posztomban is nyavalyogtam frissen az oviból ballagott Fiam iskolaválasztásával kapcsolatban... De ugye nagy nehezen megszültük a döntést
Tegnap egy kicsit betojtunk apával, mert a neten egy eléggé félreérthető cikket olvastunk a kerületi iskola-összevonásokról: "Az ugyancsak XV. kerületi Száraznád Nevelési-Oktatási Központ, Óvoda, Általános Iskola, Szakiskola és Pedagógiai Szakszolgálat három telephelye közül a Neptun utcait - amelyben szakiskola és tanműhely működik - megszüntetik, miután a 740 férőhelyre csak 407-en járnak; ez az intézményrész a továbbiakban a Pattogós utcában működik majd." 
Na ebből próbáltuk tegnap hámozni, hogy most a szakiskolát viszik-e, vagy kompletten mindent, mert eléggé lehet így is úgy is érteni. Kicsit megbolygatta a nyugalmunkat az, hogy lehet kicsit összekavarodik minden, messzebb is van a suli, meg elvész minden pozitívum, ami a suli javára írható.
Mivel éppen ma vittem be a Kevin diákigazolványához szükséges okmányirodás papírt, gondoltam kapok az alkalmon és megkérdeztem a dolgot.
Mint kiderült szerencsére csak a szakiskolát helyezik át (és nem én vagyok az első aggódó, már több hívást is kaptak általános iskolás szülőktől)

ÉS itt akkor el is érkeztünk ahhoz a részhez, hogy
Bárcsak minden kívánságom így teljesülne!!!

Ugyan is az egyetlen nem igazán tetsző pont az iskolával kapcsolatban a szakiskolások jelenléte volt és már többször fejeztem ki azt a kívánságomat, hogy remélhetőleg elviszik őket innen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése