2013. január 13., vasárnap

Lila-Fehér

A Történet nagyon nagyon régen kezdődött...
Valahogy én világ életemben mániákusan mentem szembe a tömeggel bizonyos dolgokban... Így alakulhatott ki az, hogy kamasz koromban még a környezetemben mindenki (legalábbis a legtöbben) divat fradisták voltak én UTE szimpatizáns, konkrétan nem voltam soha nagy foci drukker, max néha tudtam pár játékos nevét és pár egyszerűbb szabályt, na meg jó néhány szitkot, amit hol a bíróra hol a zöldekre lehetett mondani, igazából nem tagadom annak a feelingje tetszett, hogy "ellene drukkoltam a népnek" egy-egy meccsen. A véletlen úgy hozta, hogy a szakmunkás suliban volt még 2-3 emberke, aki szintén Lila volt, egyikük akkoriban kezdett meccsekre is járni.
Aztán jött egy még nagyobb véletlen 2000 húsvétján: Bár én azon a vasárnapon ügyeletes voltam a suli állattartó-telepén (ott sajnos tombolt a fiatalkorúak kizsákmányolása munka terén :-D ) és ugyan fáradt voltam, de amikor hazaértem egy alapos tusolás után úgy döntöttem ideje elvernem azt a pénzt, amit a nyuszi hozott, hisz már vagy 12 órája meg volt ;-) így erőt vettem magamon és elindultam kicsit bulizni, persze komolyan mondom (írom), tényleg sokszor gondoltam át menjek-e vagy sem. A "véletlen" az igent hozta.
Majd jött egy másik véletlen: egy helyen kötöttem ki azzal az osztálytársammal, aki a meccsekre is járt, plusz néhány Lila haverjával, az egyikkel kölcsönösen szimpatikusak lettünk egymásnak... Nem ragozom tovább: a mai napig Ő a Párom, azaz már hivatalosabban megszólítva a Férjem
Természetesen kisebb-nagyobb intenzitással maradt a lila-fehér csapat a kedvencek közt, bár Apa futballhuligánból igen csak leszelídült hétköznapi család-apává, aki csak néha néha ment ki, ha a becsület megkövetelte (azt nem részletezem, hogy a 2006os "zavargásoknak" hála sok zöld "ellenségből" barát lett, így sokszor azért sem ment bele egy-egy balhéba onnantól)
Aztán ismételten jött a jó öreg véletlen és Kevin elkezdett jégkorongozni. Bár már előtte is gondoltam, hogy milyen jó lenne, ha valamelyik gyerekünk UTE színekben sportolna, az eszembe sem jutott, hogy előbb-utóbb tényleg megvalósul ez a dolog. Ugyanis a kedves Véletlen úgy rendelte, hogy a Kevin hoki-csapata a Pólus Pingvinek az Újpest nevelőegyesülete (így Kevin 2013 májusától hivatalosan is Lila-Fehér kapus lesz)

Ráadásul mostanában egyel több oka van a Törpének örülni az Újpesttel kapcsolatban, kedvenc U18-as válogatott csajszi (Horváth Tifani) is átigazolt ide a hugaival, így tavasztól egy naagy bandába fog járni azokkal akikre igazán felnéz (Márk, Tifi, Joci...)
Szóval azóta Kevin és én gyakran járunk Újpest meccsre, amióta hokizik ki nem hagynánk egy UTE-fradit sem :-)
Nem tagadom a hoki nekem is egyre nagyobb "szerelmem", így Kevinnel együtt tanulgatjuk a szabályokat, szidjuk a zebrákat, szinte mindegyik srácnak tudjuk a nevét is, Kevin kedvence ugye egyértelműen Hajek Márk, de a másik kapust Jocit is bírja (hiszen ugye kollégák vele is)... Imádom, amikor hazafelé megbeszéljük a meccsen történteket és mindenkit szinte a keresztnevén emleget, pl egyszer: "Jé, ezen a meccsen a Benjit csak kétszer állították ki!" -mondta csodálkozva :-D


A Márktól kapott mezben éppen nagyon keményen néz egy meccs szünetében :-D


Az Újpest mezzel alszik...

DE bevallom én is gyakran veszek magamnak hasonlókat:


Szóval igen a véletlenek és a lila-fehér nagyban befolyásolják az életemet/életünket :-)

Hogy miért is jutott eszembe ez a poszt?
Finoman szólva a Fanni és a Kevin "rivalizálnak", néha már már igen csak nem kompatibilisek, így most a Fanni abban a periódusban van, hogy amit a Kevin szeret, azt Ő zsigerből és válogatás nélkül utálja :-D
Tegnap este a Fanni beindult a fürdőbe fogat mosni, majd azzal a lendülettel ki is vágódott a fürdőszobából. Kezében a fogkrémes tubus és kiabál:
"Ez most komoly?! Lila-fehér fogkrém?! Mégis kinek az ötlete volt ilyet venni?!" kiabálta olyan hangsúllyal, mintha valaki minimum leborotválta volna a haját álmában :-D
Ráadásul esküszöm: nem Kevin és én vettük, apa hozta a boltból, gondolom nem a színe miatt.
Mindenesetre jót nevettem rajta :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése